perjantai 1. lokakuuta 2021

Pieni, iso muutos

Kynätyynyn takamus ehti satutella esteettistä silmääni jo pitkän tovin, mutta laiskuus esti pontevasti mua tekemästää asialle muuta kuin kolhimasta silmääni näkyyn.

Viime viikonlopun Tilkkuterapia-kokoontuminen toi onneksi ja täysin suunnitellusti muutoksen asiaan. Pieni homma, takamuksen yläosan kääntö toisin päin vei tosin arvokasta kurssiaikaa toista tuntia, sillä niin huolella olin huolitellut alkuperäisen työn, että ompeleissa, reunakäänteessä ja sisäpuolen huolitelmissa riitti purkamista toviksi. Sitten piti askarella uusi entistä siistimpi reunakäänne toiseen päähän työtä ja istuttaa vanha nappilenkki uudelle paikalle nätisti. Vasta tämän jälkeen pääsin yhdistämään kappaleet taas toisiinsa.


Onneksi kuitenkin näin vaivan, sillä muutos on mulle iso. Muut sitä eivät välttämättä huomaa, mutta mä kyllä useamman kerran päivässä. Enää ei näy laiskan isot siniset ja punaiset tilkut soffan reunan yli, vaan sieltä loistavat aurinkoiset keltaiset ja oranssit mustalla maustettuina. Kuten aika vahvasti muuallakin olkkarissa.

Pieni muutos ihmiskunnalle (tai ainakin olkkarin kanssani jakajille),
mutta iso juttu mulle <3


2 kommenttia:

  1. Totta! Nyt kun katselen tuota olkkarin värimaailmaa, niin ymmärrän täysin tuon täyskäännöksen. Niin aurinkoinen huone.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, en siis olekaan ainut joka asian huomaa! Arvasin että voin laskea varaasi <3. Aurinkoa kaikin keinoin eloon :)

      Poista

Kaunis kiitos kun intoudut kommentoimaan! Aina ilahduttaa lukea muiden aatoksia asiasta tai sen vierestäkin :)