torstai 29. toukokuuta 2014

Harmaata helaa!


Helatorstai on harmaa ja sateinen. Kuin mun sielunmaisema. Eilen juhlittiin jo etukäteen pikkuperheen kanssa; syötiin neidin toiveesta juustoja ja höystettiin niitä makeilla mansikoilla. Ei juhlittu niinkään helatorstaita, vaan tietoa siitä että koti siirtyy näillä näkymin kesän aikana vuoren juurelta kallion laelle. Kuten olen hokenut: only way is up ja siltä se konkreettisestikin alkaa tuntua!

Niin onnekas olen, kun ympärillä on liuta ihania ystäviä ja suloisia muksuja <3

4 kommenttia:

  1. Siis matkalla huipulle! Jaksamisia! (kuvat eivät jostain syystä lataudu, joten en pässyt näkemään - mitäköhän?)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, jos ei nyt huipulle, niin ainakin pois allikosta :). Tajusinkin jo heti tuoreeltaan, että kuva ei näy, mutta mulla on nyt kaiken muun lisäksi vielä isomman luokan it-ongelma, joka taitaa vaatia koneen vaihtamisen :(. Korjaan asian heti kun voin :)

    VastaaPoista
  3. Jee, kuva näkyy! Eikä ollenkaan niin harmaa kuva kuin otsikko :)

    Oon muuten ollut tänä vuonna yllättynyt, kuinka hyviä ulkomaiset mansikat voi olla! Perinteisesti ne ei ole juuri miltään maistunut, eikä tietenkään edelleenkään kotimaisille vedä vertoja, mutta tosi hyviä ja maukkaita silti. Nams!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, aivan samat aatokset! Vieläkin saa suuhun espanjalaisten jättimansikoiden vedenmaun, mutta nämä veivät kyllä melkein kielenkin mennessään makeudellaan. Tuntui kesältä :)

      Poista

Kaunis kiitos kun intoudut kommentoimaan! Aina ilahduttaa lukea muiden aatoksia asiasta tai sen vierestäkin :)