torstai 7. toukokuuta 2015

Arvaa kuka?

Töissä statustamme itsemme sisään ja ulos, paikalla / paluupäivä, perinteisellä magneettitaululla. Tussilla päivitämme tilamme, silloin tällöin sijaintimmekin. Arvaapas monesko magneettinappula taulussa mä olen, ja mitä mahdan tänään puuhata? 


Mulla on töissä vuoden kiiruisin aika menossa, mutta timpuri ilmoitti päräyttävänsä tiluksille peräkärryn kanssa, joten sopi kuulemma saapua tekemään kaatiskuormaa... Raksan loppusiivousta, jee jee! 

Äkkiseltän ei tuu mieleen ainuttakaan parempaa tapaa viettää lomapäiväänsä! Mutta mullahan tunnetusti viiraa aina päässä, kun päästään remppa- ja muuttohommiin :)

Aurinkoista torstaita!!!


6 kommenttia:

  1. Jos remppareiska sanoo jotain, se on mentävä. Eikä ne kiireet mihinkään mene, siellä ne odottaa ja hyvä on niidenkin tottua siihen, etteivät ole aina etusijalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin! Kumpaankin tai kaikkiin kohtiin :). Nyt on remppajäte pois pihalta ja nurkat haravoitu niiltä kohdin putskliiniks.

      Poista
  2. Siistiiiii, loppusiivous!! Mä mieluusti sijoittaisin magneettini tohon "lomailee" kohdalle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjaimellisesti siistii!!! Vaikkakin omat hommat vielä jatkuvat, mutta loppusuoralla ollaan tukevasti :) Mä lomailin raksaillen, toiste ehkä sit taas lomaillenkin...?

      Poista
  3. Hauskaa raksapäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli antoisa! Henkisesti iso kohta, kun timpurit poistuvat raksalta ja jäljellä on enää vain omia hommia.

      Poista

Kaunis kiitos kun intoudut kommentoimaan! Aina ilahduttaa lukea muiden aatoksia asiasta tai sen vierestäkin :)